برنامه های مرتبط به موسیقی, لوازم جانبی

برنامه های کوک گیتار : 5 تا از بهترین و دقیق ترین ها

برنامه های کوک گوشی و ساز های دیگر


در جهان موسیقی، همیشه باید در نظم باشید تا ملودی‌هایتان همیشه به خوبی نواخته شوند. اگر همیشه دنبال بهترین ابزارها برای تنظیم صدا سازتان بوده‌اید، با ساز برتر همراه باشید تا در ادامه به معرفی 5 ت ااز بهترین برنامه های کوک گیتار بپردازیم.

با دستگاه‌های سنگین تیونر خداحافظی کنید و با کارآیی گوشی هوشمند آشنا شوید. برای همه‌ی شما موسیقیدانان، از تازه کاران تا استادان حرفه‌ای، لیست کاملی برای شما داریم: پنج برنامه برت تیونر در گوشی.

معرفی برنامه های کوک گیتار و ساز های اکوستیک دیگر

1. برنامه Metronome توسط Soundbrenner

این برنامه همر چیزی که برای موسیقی لازم دارید را فراهم می‌کند. این برنامه نه تنها تیونر کروماتیک ارائه می‌دهد، بلکه یک مترونوم، امکانات پیگیری تمرین، کتابخانه لیست قطعات، و … را نیز دارد. و با در صد خطای یک در صد، شما دیگر نیازی به نگرانی درباره‌ی نیم‌تنظیم بودن صدایتان ندارید.

2. TonalEnergy

به نام “چاقوی چندمنظوره سویسی” برنامه‌های تیونر، TonalEnergy تیونر، مترونوم، صدای مداوم(sustained tone (drone))و قابلیت ضبط را ارائه می‌دهد. و از همه بهتر شما می‌توانید از همه‌ی این امکانات به شکل همزمان استفاده کنید! TonalEnergy گنجینه‌ای است برای موسیقیدانانی که می‌خواهند زیر و بمی صدا خود را بهبود بخشند و در آینده نیز نگاهی به ضبط‌های خود داشته باشند.یک قابلیت جالب این برنامه هم نشان دادن ایموجی صورت خوشحال به شماست زمانی که صدای سازتان کوک باشد؟ آیا این قابلیت زیبا نیست؟

3. iStroboSoft

بزرگا دنیای تیونرها، تیونرهای strobe راه خود را به تلفن های هوشمند با برنامه iStroboSoft نیز بازکرده است. این برنامه به دلیل دقتش شناخته شده است و تیونینگ با کیفیت حرفه‌ای را به گوشی شما می‌آورد. بله، این برنامه پولی و یکم گران است، اما برای موسیقیدانی که به دقت حساس هستند، هر قرونش ارزشمند است.

4. برنامه تیونر BOSS

دنیای قدیم با دنیای جدید در اپلیکیشن تیونر BOSS به هم می‌رسد. BOSS همیشه یکی از محبوب‌ترین‌ها برای موسیقیدانان در زمان دستگاه‌های سنگین تیونر بوده است. حالا آن‌ها فناوری قابل اعتماد خود را با یک اپلیکیشن رایگان به دنیای دیجیتال اورده اند ،خالی از لطف نیست اگر بگوییم که این برنامه شکل و حسی مانند دستگاه‌های سنتی این برند دارد.

5. برنامه تیونر Pano

اگر به دنبال یک تیونر آماده استفاده بعد از نصب هستید، Pano Tuner بهترین گزینه شماست. رایگان، قابل اعتماد، و با سرعت شما را در کوک کردن سازتان کمک می‌کند.

مروری بر بهترین برنامه‌های کوک گیتار

نام برنامهپلتفرم‌هاقیمت
Metronome توسط SoundbrennerApple و Androidرایگان
iStroboSoftApple9.99 دلار
TunableApple و Android3.99 دلار
تیونر BOSSApple و Androidرایگان
Pano TunerApple و Androidرایگان

اشاره به موارد مهم دیگر

همیشه به برنامه های Cleartune و Pro Guitar Tuning نگاهی بیندازید. Cleartune سختی‌ها و آسانی‌های خودش را دارد، اما برخی افراد هنوز به آن اعتقاد دارند.

Pro Guitar Tuner علیرغم نامش با ساز های اکوستیک مختلف دیگر به جز گیتارها نیز کار می‌کند.

صدا ساز خود را همیشه کوک نگاه دارید

آیا دارید یک ملودی کلاسیک اجرا می‌کنید یا روی گیتار خود دست می‌زنید؟ اغلب تفاوت بین یک اجرای خوب و یک اجرای عالی به تنظیم درست و کوک درست ساز شما بستگی دارد.

پس، یکی یا تمام این برنامه‌ها را امتحان کنید و تفاوتی که می‌توانند در موسیقی‌اتان ایجاد کنند را ببینید.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *